محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلاجقه: کیفیت آب سد چم‌شیر مشکلی ندارد| پروژه میانکاله قابل اجرا نیست+ فیلم

  • کد خبر: ۱۷۱۷۰۷
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
سلاجقه: کیفیت آب سد چم‌شیر مشکلی ندارد| پروژه میانکاله قابل اجرا نیست+ فیلم
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: از نظر ما دیگر پروژه‌ای به نام میانکاله وجود ندارد و از لحاظ علمی و اقتصادی و نقشه آمایش استان این پروژه قابل اجرا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به آخرین وضعیت پروژه میانکاله اظهار داشت: اصلا پروژه‌ای به نام میانکاله دیگر وجود ندارد چراکه هچ گونه مجوزی برای آن داده نشده است، اصل کار ما مبتنی بر نقشه آمایش استان است، در آنجا از لحاظ علمی، اقتصادی و اجتماعی چنین پروژه‌ای قابل اجرا نیست.

رئیس سازمان محیط‌زیست تاکید کرد: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. تخلف انجام می‌شود. ما از دستگاه‌های قضایی استان، هم دادستانی و هم مجموعه قضایی استان می‌خواهیم که این کار از بعد قضایی دنبال شود.

سلاجقه در پاسخ به این سئوال که مگر پروژه به نتیجه نرسیده بود؟، گفت: نمی‌خواهم نبش قبر کنم، این پروژه از نظر ما تمام شده است.  

معاون رئیس‌جمهور همچنین درباره آب سد چم‌شیر بیان داشت: در حوزه سد چم شیر و حقآبه آن ما مشکلی نداریم. حقابه آن متناسب با محاسبه‌ای که انجام شده داده می‌شود. بحث‌هایی پیرامون کیفیت آب آن مطرح است که ما  جدای از اینکه وزارت نیرو کار خود  را انجام می‌دهد، ما نیز به عنوان دستگاه ناظر نمونه گیری انجام دادیم. با توجه به تراز آبگیری که تاکنون انجام شده است در آنجا مشکلی از لحاظ کیفیت آب وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->